Lidl rozbehol reklamnú kampaň na stroj času
4. septembra 2017 13:04,
Prečítané 3 577x,
Tibor Menyhért,
politika
Mnohí politickí a cirkevní predstavitelia ostro protestovali proti reklamným letákom Lidlu, kde vraj Photoshopom boli odstránené kríže na kostoloch gréckeho ostrova Santorini.
V skutočnosti boli fotografie nafotené vďaka cestovaniu v čase, fotoreportér sa strojom času presunul 20 rokov do budúcnosti a tam už tie kríže na kostoloch neboli a pokiaľ by sa presunul o 30 rokov, tak by to už boli mešity a na nich by boli polmesiace. Stroj času príde do obchodov reťazca Lidl na vianočné trhy.
Reklamnú kampaň pre Lidl podľa neoverených zdrojov vyprodukoval košický výtvarník Ľuboš Lorenz, ktorý v rámci tejto kampane odstraňuje kosáky a kladivá na pomníkoch Sovietskej armády po celom Slovensku.
V reťazci sa pripravuje aj slovenský týždeň, grafika bude založená na nábožensky neutrálnej slovenskej zástave.

Osobne do konca tohto kalendárneho roka v obchodoch Lidl nič nekúpim, pokiaľ reťazec neprejaví účinnú ľútosť napríklad prispením na zrekonštruovanie nejakej kresťanskej sakrálnej stavby.
15.11.2020
Obhájil som diplomovku, ani neviem ako. Sám som si ju nenapísal, predsa nie som pako. Študentky a študentíci, načo študujete, v parlamente vedomosti nepotrebujete. Predseda nám vždy ukáže, jak hlasovať treba, sám volič si za to môže, že nemá na chleba. My musíme nosiť rúška, Igor však nemusí, že sme preňho iba svoloč, zverejní statusy, o ponožkách, o [...]
14.11.2020
Poďme sa priatelia prechádzať od jednej do piatej poďme to spolu spočítať tej vláde prekliatej. Boli sme sa spolu testovať, postáli si v rade, boli sa spolu nakaziť, nech covid je všade. Poďme si spoločne vypočuť tlačovku Matelka, keď je tam tento nedouk, vypína sa telka. Spoločne sme si to skazili, pravdu má premiér, veď sme ho na jar zvolili, takže je všetko fér.
10.11.2020
V predchádzajúcom článku som z matematického pohľadu analyzoval prvé kolo plošného testovania. Po druhom kole k tomu v podstate nemožno nič nové zmysluplného dodať, iba možno konštatovať Pat a Mat (Naď a Matovič) naďalej žonglujú s číslami, ako sa im zachce. Bez ohľadu, aké percento pozitívnych by v druhom kole vyšlo, bol by to dôkaz toho, že plošné testovanie Ag [...]
:D ...
Jajaj, to skôr smrť príde .......Gréci sú ...
Celá debata | RSS tejto debaty