Založ si blog

Ideálna žena

Pri potulkách mestom,
stretávam skupinku nádherných dievčat,
v ktorej väčšina, 
ak nie všetky,
je hluchonemá.
Som iba slabý muž,
nikdy som ich neoslovil.
Prezraďte mi:
„Ako?“

Takmer vždy pociťujem ľútosť,
len jedno neviem,
či nad ich a či nad vlastným osudom.
Vždy sa hluchonemo,
pritom poburujúco hlučne zabávajú.
Pod ich gestami sa rozhorčene otvárajú okná,
mne sa túžobne pritvárajú oči,
no moje srdce zostáva primknuté,
uvedomujúc si,
koľko námahy by ho stálo,
to jej odomknúť:
iba vlastnou intonáciou nefalšovateľnou úprimnosťou.

Mnohí manželia túžia,
aby manželka bola hluchá,
slepá,
či aspoň nemá,
ak sa pozde navrátia z práce,
z krčmy
a či,
dajže bože,
radšej od milenky,
aspoň výplatu by u nej neprepili
a zostalo by čosi
na jednorázové plienky.
Už ma vážne nebaví žehliť
a už vôbec nebaví ma,
predstierať orgazmus
po tej jeho mikrohodine
o ktorej si myslí,
že trvala aspoň 30 minút.

Ideálna je múdra žena,
ktorá vie,
kedy má odvrátiť hlavu,
prižmúriť ucho
a hlavne,
ktorá nemlčí,
keď má stonať.

Diplomovka

15.11.2020

Obhájil som diplomovku, ani neviem ako. Sám som si ju nenapísal, predsa nie som pako. Študentky a študentíci, načo študujete, v parlamente vedomosti nepotrebujete. Predseda nám vždy ukáže, jak hlasovať treba, sám volič si za to môže, že nemá na chleba. My musíme nosiť rúška, Igor však nemusí, že sme preňho iba svoloč, zverejní statusy, o ponožkách, o [...]

Prechádzka od 1: 00 do 5: 00

14.11.2020

Poďme sa priatelia prechádzať od jednej do piatej poďme to spolu spočítať tej vláde prekliatej. Boli sme sa spolu testovať, postáli si v rade, boli sa spolu nakaziť, nech covid je všade. Poďme si spoločne vypočuť tlačovku Matelka, keď je tam tento nedouk, vypína sa telka. Spoločne sme si to skazili, pravdu má premiér, veď sme ho na jar zvolili, takže je všetko fér.

Plošné testovanie a žonglovanie s číslami (2)

10.11.2020

V predchádzajúcom článku som z matematického pohľadu analyzoval prvé kolo plošného testovania. Po druhom kole k tomu v podstate nemožno nič nové zmysluplného dodať, iba možno konštatovať Pat a Mat (Naď a Matovič) naďalej žonglujú s číslami, ako sa im zachce. Bez ohľadu, aké percento pozitívnych by v druhom kole vyšlo, bol by to dôkaz toho, že plošné testovanie Ag [...]

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

Tibor Menyhért

Tak dlho sa hádali na maličkostiach, až z toho bola veličkosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 160
Celková čítanosť: 475589x
Priemerná čítanosť článkov: 2972x

Autor blogu

Kategórie