Založ si blog

Zákaz nedeľného predaja. Prieskum

Na tejto adrese nájdete dotazník k zákazu nedeľného predaja. Dotazník bude prístupný do 29.5.2020, potom výsledky vyhodnotím a zverejním. Poprosím dotazník vyplniť len raz.

Dotazník

Hotovosť a bezhotovostné platby 2.

28.05.2024

Keď som tu pred štyrmi rokmi zverejnil dotazník o zákaze nedeľného predaja, zúčastnilo sa ho 582 respondentov a článok si prečítalo vyše 3000 čitateľov, mnohí možno až po uzavretí prieskumu, ale podrobné štatistiky, kedy článok bol čítaný k dispozícii nemám. Možno tak konštatovať, že sa ho zúčastnil približne každý piaty čitateľ článku. Môj [...]

Hotovosť a bezhotovostné platby

24.05.2024

Na Facebook mi v poslednom čase často chodia statusy, ktorých autori bojujú proti platbám kartou a odporúčajú platbu v hotovosti. Tiež tam ľutujú obchodníkov, ktorí za platby kartou platia údajne nehorázne sumy a obviňujú banky zo zderstva svojich klientov. Pripravil som dotazník, ktorý by mal preskúmať, čo si o tom myslia čitatelia tohto blogu. Ja mám svoj názor, ale aby [...]

Diplomovka

15.11.2020

Obhájil som diplomovku, ani neviem ako. Sám som si ju nenapísal, predsa nie som pako. Študentky a študentíci, načo študujete, v parlamente vedomosti nepotrebujete. Predseda nám vždy ukáže, jak hlasovať treba, sám volič si za to môže, že nemá na chleba. My musíme nosiť rúška, Igor však nemusí, že sme preňho iba svoloč, zverejní statusy, o ponožkách, o [...]

dennik N versus Smer

Na 'smerákov' sa z podcastu Denníka N valila spŕška nadávok. Takto zmier nevyzerá, ohradili sa. Šéfredaktor sa bráni, že to bola satira

16.06.2024 15:39

Po množstve nadávok, ktoré zazneli z mediálneho podcastu na členov strany Smer sa smeráci pýtajú, či takto má vyzerať zmierenie.

vojna na Ukrajine, mierový summit vo Švajčiarsku, Volodymyr Zelenskyj

Zelenskyj získal 85 podpisov pod deklaráciu z mierového summitu. Viaceré veľké krajiny sa nepripojili

16.06.2024 14:43

Účastníci prvého summitu o mieri na Ukrajine vyzvali na návrat detí deportovaných Ruskom a na zapojenie "všetkých strán" do mierového procesu.

SR prezident Pellegrini inaugurácia BAX

Pellegrini: Chcem byť silnou hlavou štátu, využijem svoje politické skúsenosti

16.06.2024 14:07

Nový prezident Peter Pellegrini považuje za svoju výhodu skutočnosť, že ako prvý politik v novodobej histórii zastával všetky tri najvyššie politické funkcie.

varechovy protest, protest proti interrupciam, umele prerusenie tehotenstva, interrupcie,

Interrupcií je na Slovensku najmenej za tri dekády. Ministerka zdravotníctva zvažuje schválenie interrupčnej tabletky

16.06.2024 12:35

Ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková si nechá v otázke interrupčnej tabletky poradiť od koaličných partnerov.

Tibor Menyhért

Tak dlho sa hádali na maličkostiach, až z toho bola veličkosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 162
Celková čítanosť: 484504x
Priemerná čítanosť článkov: 2991x

Autor blogu

Kategórie