Založ si blog

Na dne

Svahy sú panensky nedotknuté.
Vianočný sveter krk mi kúše.

Pozerám na dná vlastnej duše,
fľaše sú dopité, pánty vytrhnuté,
reklama na šťastie beží v jednom kuse,
napínam svaly, kým sneh sa valí,
môj koník do cieľa možno nedokluše.

Hotovosť a bezhotovostné platby 2.

28.05.2024

Keď som tu pred štyrmi rokmi zverejnil dotazník o zákaze nedeľného predaja, zúčastnilo sa ho 582 respondentov a článok si prečítalo vyše 3000 čitateľov, mnohí možno až po uzavretí prieskumu, ale podrobné štatistiky, kedy článok bol čítaný k dispozícii nemám. Možno tak konštatovať, že sa ho zúčastnil približne každý piaty čitateľ článku. Môj [...]

Hotovosť a bezhotovostné platby

24.05.2024

Na Facebook mi v poslednom čase často chodia statusy, ktorých autori bojujú proti platbám kartou a odporúčajú platbu v hotovosti. Tiež tam ľutujú obchodníkov, ktorí za platby kartou platia údajne nehorázne sumy a obviňujú banky zo zderstva svojich klientov. Pripravil som dotazník, ktorý by mal preskúmať, čo si o tom myslia čitatelia tohto blogu. Ja mám svoj názor, ale aby [...]

Diplomovka

15.11.2020

Obhájil som diplomovku, ani neviem ako. Sám som si ju nenapísal, predsa nie som pako. Študentky a študentíci, načo študujete, v parlamente vedomosti nepotrebujete. Predseda nám vždy ukáže, jak hlasovať treba, sám volič si za to môže, že nemá na chleba. My musíme nosiť rúška, Igor však nemusí, že sme preňho iba svoloč, zverejní statusy, o ponožkách, o [...]

Gare du Nord / Železničná stanica /

Vlaky vo Francúzsku majú stále meškanie, návrat do normálu sa čaká v pondelok

27.07.2024 13:47

Vlakové spojenia medzi Parížom a Nemeckom sa po podpaľačských útokoch podarilo obnoviť.

Orbán

Orbán: Pripravme sa na to, že Ukrajina sa nestane členom EÚ, ani NATO

27.07.2024 13:20

Maďarský premiér podotkol, že v rusko-ukrajinskej vojne majú obe strany brutálne straty, no napriek tomu sa nechcú dohodnúť.

Boris Susko, minister spravodlivosti

EK dala Suskovi mantinely. Odborníci: Je to štandardný postup, ktorý predchádza žalobe. Pellegrini mohol počkať

27.07.2024 12:00

Či bude nakoniec potrebná ďalšia novela, ukáže až čas. Minister Susko si plánuje výhrady s eurokomisiou vydiskutovať, mimoriadna schôdza podľa neho potrebná nebude.

tanker, filipíny, ropa

Hrozba environmentálnej katastrofy. Ropa z potopeného tankera uniká do Manilskej zátoky

27.07.2024 11:50

Ropná škvrna sa v Manilskej zátoke od štvrtka zväčšila viac ako trojnásobne a tiahne sa po dĺžke 12 až 14 kilometrov.

Tibor Menyhért

Tak dlho sa hádali na maličkostiach, až z toho bola veličkosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 162
Celková čítanosť: 491449x
Priemerná čítanosť článkov: 3034x

Autor blogu

Kategórie