Založ si blog

Labyrinty ticha

Vyhláskujem ticho medzi nami,
mlčanie bolí naše uši,
prehlušujeme ho otupujúcou hudbou,
strácajú sa v nej nevyslovené slová,
nerealizované dotyky,
stroboskopom prerušované pohľady.
Nedokážeme rozlíšiť hluk od ticha.
Niektorí sa premlčia ku hádke,
iní k porozumeniu.

Hotovosť a bezhotovostné platby 2.

28.05.2024

Keď som tu pred štyrmi rokmi zverejnil dotazník o zákaze nedeľného predaja, zúčastnilo sa ho 582 respondentov a článok si prečítalo vyše 3000 čitateľov, mnohí možno až po uzavretí prieskumu, ale podrobné štatistiky, kedy článok bol čítaný k dispozícii nemám. Možno tak konštatovať, že sa ho zúčastnil približne každý piaty čitateľ článku. Môj [...]

Hotovosť a bezhotovostné platby

24.05.2024

Na Facebook mi v poslednom čase často chodia statusy, ktorých autori bojujú proti platbám kartou a odporúčajú platbu v hotovosti. Tiež tam ľutujú obchodníkov, ktorí za platby kartou platia údajne nehorázne sumy a obviňujú banky zo zderstva svojich klientov. Pripravil som dotazník, ktorý by mal preskúmať, čo si o tom myslia čitatelia tohto blogu. Ja mám svoj názor, ale aby [...]

Diplomovka

15.11.2020

Obhájil som diplomovku, ani neviem ako. Sám som si ju nenapísal, predsa nie som pako. Študentky a študentíci, načo študujete, v parlamente vedomosti nepotrebujete. Predseda nám vždy ukáže, jak hlasovať treba, sám volič si za to môže, že nemá na chleba. My musíme nosiť rúška, Igor však nemusí, že sme preňho iba svoloč, zverejní statusy, o ponožkách, o [...]

Aktuálna informácia, horúca novinka, práve sa stalo, PRAVDA, mimoriadna správa, mimoriadne1, mim1

V českom vojenskom priestore explodovala munícia, na mieste sú zranení

17.06.2024 12:33

K explózii došlo vo vojenskom výcvikovom priestore Libavá neďaleko Olomouca.

koronavírus nemocnica čína wuchan lekári doktor pacient

Japonsko hlási rekordný nárast smrteľnej bakteriálnej infekcie. Experti nevedia zistiť príčinu epidémie

17.06.2024 12:23

Odborníci zatiaľ nedokázali zistiť, čo je príčinou stúpajúceho počtu prípadov.

Forró, Pellegrini

Pellegrini oslovil lídra Maďarskej aliancie Krisztiána Forróa. V paláci má vzniknúť nový poradcovský tím

17.06.2024 12:15

Nový prezident uviedol, že chce zostaviť nový poradcovský tím pre národnostné menšiny. Maďarská aliancia pre Pravdu potvrdila, že Pellegrini oslovil lídra strany Krisztiána Forróa.

Generálna prokuratúra

V minulom roku narástol počet obžalovaných mladistvých aj mladistvých recidivistov

17.06.2024 11:37

Po ôsmich rokoch vyznačujúcich sa trendom poklesu trestných stíhaní mladistvých v roku 2023 generálna prokuratúra zaznamenala jej nárast o 4 percentá.

Tibor Menyhért

Tak dlho sa hádali na maličkostiach, až z toho bola veličkosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 162
Celková čítanosť: 484548x
Priemerná čítanosť článkov: 2991x

Autor blogu

Kategórie