Založ si blog

Posthrobok

Prebúram priečku,

čo bola medzi nami,

než zhasneš sviečku,

strápnim sa množinami.

Som nahý v tŕní,

hlava naprázdno vrní,

post prázdne vety,

vôkol sa lámu svety,

posledný neušiel,

zbytočne do dňa svieti,

stopíme zbytočné, či aspoň cudzie deti.

Sme mocní v bezmoci?

Zvítalní?  Nemocní?

Kopnem si do priateľa,

pohladím zločincov.

Vlastných z chýb vystrieľať,

Než bude nedeľa.

V predpolí plnom mín,

v beztiaži vzlietol mím.

 

 

 

 

Hotovosť a bezhotovostné platby 2.

28.05.2024

Keď som tu pred štyrmi rokmi zverejnil dotazník o zákaze nedeľného predaja, zúčastnilo sa ho 582 respondentov a článok si prečítalo vyše 3000 čitateľov, mnohí možno až po uzavretí prieskumu, ale podrobné štatistiky, kedy článok bol čítaný k dispozícii nemám. Možno tak konštatovať, že sa ho zúčastnil približne každý piaty čitateľ článku. Môj [...]

Hotovosť a bezhotovostné platby

24.05.2024

Na Facebook mi v poslednom čase často chodia statusy, ktorých autori bojujú proti platbám kartou a odporúčajú platbu v hotovosti. Tiež tam ľutujú obchodníkov, ktorí za platby kartou platia údajne nehorázne sumy a obviňujú banky zo zderstva svojich klientov. Pripravil som dotazník, ktorý by mal preskúmať, čo si o tom myslia čitatelia tohto blogu. Ja mám svoj názor, ale aby [...]

Diplomovka

15.11.2020

Obhájil som diplomovku, ani neviem ako. Sám som si ju nenapísal, predsa nie som pako. Študentky a študentíci, načo študujete, v parlamente vedomosti nepotrebujete. Predseda nám vždy ukáže, jak hlasovať treba, sám volič si za to môže, že nemá na chleba. My musíme nosiť rúška, Igor však nemusí, že sme preňho iba svoloč, zverejní statusy, o ponožkách, o [...]

fregata,  Admirál Gorškov

Ruské vojnové lode opustili Havanu

17.06.2024 19:21

Žiadne z týchto plavidiel nemalo na palube jadrové zbrane, čo potvrdili aj Spojené štáty.

Pellegrini

Pellegrini v Bruseli: Budeme chcieť ponuku pre Šefčoviča a nie sme nadšení Kallasovou

17.06.2024 18:26

Prezident Peter Pellegrini je na summite Bruseli, kde sa rozhoduje o rozdelení hlavných pozícií v Európskej únii.

anna putina-2

Putin sa postaral o praneter. Vymenoval ju za námestníčku ministra obrany. Jej manžel šéfuje rezortu energetiky

17.06.2024 17:54

Dcéra Putinovho bratranca mesiac po svojom manželovi tiež zasadne v ruskej vláde. Jej prastrýko jej venoval kreslo v ministerstve obrany.

Polícia / Kontrola /

Polícia na dve hodiny totálne uzavrela Krompachy a Čiernu nad Tisou. Akcia cielila na alkohol

17.06.2024 17:44

Policajti obsadili každý vjazd a výjazd a každý jeden vodič bol podrobený dychovej skúške.

Tibor Menyhért

Tak dlho sa hádali na maličkostiach, až z toho bola veličkosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 162
Celková čítanosť: 484571x
Priemerná čítanosť článkov: 2991x

Autor blogu

Kategórie