Slovboj 2

16. septembra 2019, Tibor Menyhért, programovanie slovné hry vzdelávanie

Hoci pôvodný článok Slovboj mal pomerne veľa lajkov, málokomu sa podarilo hru nainštalovať na svoj mobil alebo tablet. Medzičasom som hru publikoval na Google Play, takže by už nemali byť problémy so zabezpečením. Zároveň som odstránil drobné chyby v aplikácii a čosi doplnil:

  1. V zozname nájdených slov sa zobrazuje aj počet nájdených slov
  2. Neduplikuje neznáme slová
  3. Odstránený bug – keď sa kliklo na okraj plánu, označilo písmeno vnútri plánu
  4. Keď dohrá prvý hráč, druhému hráčovi už nezobrazuje posledne vytvorené slovo a počet bodov predcházajúceho hráča

Hru nájdete v Google Play na tejto adrese.

 

Pokiaľ sa vám ani teraz nepodarí hru nainštalovať, napíšte mi do komentára verziu vášho zariadenia. Ak sa vám ju nainštalovať podarí, napíšte mi do komentára pripomienky.

Čo chcem implementovať

Ak vás napadne niečo ďalšie, napíšte mi to v komentári.