Založ si blog

Defenestrácia

Česi v histó/érii niekoľkorát vyhádzali svojich reprezentantov z okien pražskej radnice. Väčšina defenestrovaných to prežila, keďže v tom čase bol pod oknami hnoj. Teraz si ho zhromažďujeme za oknami a kydať hnoj sa väčšine z nás hnusí, ale voliť si ho volíme…

Ja by som sa veľmi rád konečne ako občan, volič, daňový poplatníík, hostiteľ parazitov politickej pseudoelity zbavil Fica, ale koho na jeho miesto?

Veľká časť opozície za predchádzajúcej vlády sa tak intenzívne hrajkala na svojom piesočku, popritom ocikávajúc hrady aj bábovičky svojich  opozičných súputníkov, až tí nakoniec nemali inú možnosť, než sa spojiť so spoločným nempriateľom. Môj nie priateľ je jednoducho 10x lepší, než priateľsky sa tváriaca sviňa, ktorá mi pri každej príležitosti bodne nožík do brucha, hlavne, ak to môže spraviť od chrbta, ktorý mi mala istiť.

Aj ja som bol neraz politicky naivný. Bol som napríklad chvíľu nadšený z toho, keď Igor Matovič, ako lídra svoje kandidátky postavil môjho fyzikálneho kolegu Mojžiša. Len čo zistil, že to bol natoľko geniálny plán, ktorý by mohol IM upozadiť, nastolil nezmyselnú, ale pritom logickú požiadavku testu detektorom lži, ktorý  Mojžiš dávno pred ním postavil na piedestál poznania ľudských skutkov v súvislosti s vraždou Cervanovej (asi sa mýlil, a neviem či odmietnutím  testu na DL svoj omyl priznal, prinajmenšom si uvedomil jeho obmedzenia, ktoré vo svojich článkoch v Týždni odmietal priznať).

Priznávam bez mučenia, chvíľu som bol ochotný voliť prapodivný subjekt OĽ. Keď svojim leadrom ender IM vrazil nožík do chrbta, potom do brucha a ešte ho párkrát pokrútil za chvíľu som vytriezvel a navždy som stratil vieru v akýkoľvek projekt, v ktorom by sa Igor Matovič objavil, ako najlepšia zo zlých možností. Každučká inak morálne neprijateľná či aspoň pochybná možnosť, je od vtedy naveky vekov voľbou , ak nie menšieho, tak určite rozumnejšieho či aspoň predvídateľného zla.

 

Diplomovka

15.11.2020

Obhájil som diplomovku, ani neviem ako. Sám som si ju nenapísal, predsa nie som pako. Študentky a študentíci, načo študujete, v parlamente vedomosti nepotrebujete. Predseda nám vždy ukáže, jak hlasovať treba, sám volič si za to môže, že nemá na chleba. My musíme nosiť rúška, Igor však nemusí, že sme preňho iba svoloč, zverejní statusy, o ponožkách, o [...]

Prechádzka od 1: 00 do 5: 00

14.11.2020

Poďme sa priatelia prechádzať od jednej do piatej poďme to spolu spočítať tej vláde prekliatej. Boli sme sa spolu testovať, postáli si v rade, boli sa spolu nakaziť, nech covid je všade. Poďme si spoločne vypočuť tlačovku Matelka, keď je tam tento nedouk, vypína sa telka. Spoločne sme si to skazili, pravdu má premiér, veď sme ho na jar zvolili, takže je všetko fér.

Plošné testovanie a žonglovanie s číslami (2)

10.11.2020

V predchádzajúcom článku som z matematického pohľadu analyzoval prvé kolo plošného testovania. Po druhom kole k tomu v podstate nemožno nič nové zmysluplného dodať, iba možno konštatovať Pat a Mat (Naď a Matovič) naďalej žonglujú s číslami, ako sa im zachce. Bez ohľadu, aké percento pozitívnych by v druhom kole vyšlo, bol by to dôkaz toho, že plošné testovanie Ag [...]

Russia Ukraine

Zničme Rusom Krymský most, ozýva sa opäť z Kyjeva. Príde úder naraz zo vzduchu aj z mora?

24.04.2024 10:00

Aké zbrane by Ukrajinci potrebovali, aby udreli na most ponad Kerčský prieliv? Možno nielen rakety, ale aj bezpilotné lietadlá a námorné drony.

Kim Jo-džong

Sestra severokórejského vodcu: Vybudujeme ohromnú vojenskú silu

24.04.2024 09:50

Severná Kórea tvrdí, že vojenské cvičenia USA sú prípravou na jadrovú vojnu proti Pchjongjangu.

znásilnenie. násilie, týraná žena,

Amnesty: Situácia v oblasti ľudských práv na Slovensku sa v roku 2023 nezlepšila

24.04.2024 09:14

Slovensko ani v minulom roku neratifikovalo Istanbulský dohovor.

nevidiaci, Levoča

Nevidiaci v dnešnom svete: ohrozuje nás čoraz viac nástrah a prekážok

24.04.2024 09:00

Zrakovo postihnutí vyzývajú projektantov a investorov verejných projektov, aby sa na svoje diela dívali aj z pohľadu ľudí bez zraku.

Tibor Menyhért

Tak dlho sa hádali na maličkostiach, až z toho bola veličkosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 160
Celková čítanosť: 475957x
Priemerná čítanosť článkov: 2975x

Autor blogu

Kategórie