Založ si blog

Havran versus Sulík

Stále sa mi nepodarilo dopozerať záznam diskusie Havrana a Sulíka, sú aj dôležitejšie veci na svete, medzi nimi napríklad bridž 🙂

Podľa komentárov na internete sa z Havrana stal Krkavec. Väčšina ornitológov by jedno i druhé označenie považovala – nie za dehonestáciu Michala, ale za uznanie jeho  inteligencie.

Než som začal pozerať záznam ich duelu, tak som si na FB prečítal množstvo komentárov, podľa ktorých, ak som odfiltroval sympatizantov Havrana, tak to Havran inkasoval na držku takmer v každom kole.

Čo som stihol pozrieť, tak je to možno 3:3 v prospech Havrana 🙂

Obaja diskutujúci použili zopár podpásoviek, asi prvú použil Havran, keď hneď v úvode spomenul excellovskú tabuľku. Je to podpásové, napriek tomu, že Sulík s veľkou pravdepodobnosťou ani ten Excell takmer neovláda. Ak by som mu dal zopár príkladov zo základnej školy, ktoré u mňa zvládne prinajmenšom každý tretí šiestak, on by ich nezvládol. Sulík však sám povedal, že radšej zostane pri Excelli, než by prečítal čo i len jednu z knižiek, ktoré v diskusii spomenul Havran (ani ja som takmer žiadnu z nich nečítal, ale určite by som nedeklaroval, že ich zo zásady čítať nebudem, čo ak by som začal pochybovať o svojej nespochybniteľnej pravde).

Predseda strany, ktorá sa nazýva Sloboda a Solidarita, ktorý popiera základné princípy slobody a na každom kroku šliape po solidarite a po nespochybniteľne  núdznych  (sýrski kresťania, Jozef  s Máriou s Ježiškom utekajúcich z Betléma, …), pán politik, ktorý v mene toho, aby sa SNS nedostala do parlamentu a možno nepodporila Fica, je ochotný podporiť Kotlebu (ani jedna z týchto strán nie je mojou šálkou kávy), kto sám seba označí za toho, kto už nevyznáva hodnoty liberalizmu (čítaj slobody, či aspoň slobodomyseľnosti), si pravdepodobne naozaj nezaslúži iné označenie, ako „trápnučký fašista“. Sulík si veľmi dobre si uvedomuje, že fašizmus je zlý, ale čo má robiť, keď je v ňom toľko „pravdivých“ momentov. Poradí sa preto s Kotlebom, nechá sa manipulovať Kočnerom, potopí vlastnú vládu, veď v ďalších voľbách možno získa mnohonásobne viac hlasov, …

Nie je ochotný verejne priznať, že mu Róm smrdí, Čecha do mecha a ak náhodou Kotleba príde s rozumným návrhom, tak ten „rozumný“ návrh podporí. V skúmaní filozofickej pravdy skutočne nezáleží na tom, kto to hovorí, ako to hovorí, ale čo hovorí. Politická pravda je omnoho zložitejšia, možno 80 percent toho, čo tvrdil Hitler, bola „absolútna pravda“. Kto už môže odsudzovať výstavbu diaľnic, zakladanie prírodných rezervácií, vegetariánstvo, jazdenie po tej istej strane cesty v celej ríši i na celom svete, či mnohé iné „bohulibé“ činy. Main Kampf, ktorý som doteraz nemal možnosť prečítať celý (u nás je zakázaný a v Izraeli je paradoxne povolený, či možno je tam dokonca povinným čítaním), je plný  zjednodušujúcich pohľadov, nespochybniteľných právd, právd, ktoré som aj ja ochotný samé osebe kedykoĺvek podpísať. Ale tých zvyšných 20%. a v konečnom dôsledku, celý uhol pohľadu na svet v tých „pravdivých“ 80% jednoznačne vedie ku koncentračným táborom, holokaustu, či aspoň ku holorubu.

Diplomovka

15.11.2020

Obhájil som diplomovku, ani neviem ako. Sám som si ju nenapísal, predsa nie som pako. Študentky a študentíci, načo študujete, v parlamente vedomosti nepotrebujete. Predseda nám vždy ukáže, jak hlasovať treba, sám volič si za to môže, že nemá na chleba. My musíme nosiť rúška, Igor však nemusí, že sme preňho iba svoloč, zverejní statusy, o ponožkách, o [...]

Prechádzka od 1: 00 do 5: 00

14.11.2020

Poďme sa priatelia prechádzať od jednej do piatej poďme to spolu spočítať tej vláde prekliatej. Boli sme sa spolu testovať, postáli si v rade, boli sa spolu nakaziť, nech covid je všade. Poďme si spoločne vypočuť tlačovku Matelka, keď je tam tento nedouk, vypína sa telka. Spoločne sme si to skazili, pravdu má premiér, veď sme ho na jar zvolili, takže je všetko fér.

Plošné testovanie a žonglovanie s číslami (2)

10.11.2020

V predchádzajúcom článku som z matematického pohľadu analyzoval prvé kolo plošného testovania. Po druhom kole k tomu v podstate nemožno nič nové zmysluplného dodať, iba možno konštatovať Pat a Mat (Naď a Matovič) naďalej žonglujú s číslami, ako sa im zachce. Bez ohľadu, aké percento pozitívnych by v druhom kole vyšlo, bol by to dôkaz toho, že plošné testovanie Ag [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Tibor Menyhért

Tak dlho sa hádali na maličkostiach, až z toho bola veličkosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 160
Celková čítanosť: 475585x
Priemerná čítanosť článkov: 2972x

Autor blogu

Kategórie