Založ si blog

Archív: máj, 2016

Tyrania

Mám úsmev široký, čoraz viac sa škľabím, za tebou bežím skratkou cez žihľavy, hluchavka kráľovská má iné insígnie, rokliny mokraď v tajomnosť ma skryje. Vládneš mi, rád tvoju vládu strpím, cestu nám zdobia obesencov stĺpy.

Pokračovanie článku

Havran

Stúpam po hrdle svojej piesne, ozýva sa chrchot. Lepšie vystihuje schrchlosť doby. Odlupujem chrasty poznania. Trýznim vás spevom. Uši nemožno zavrieť, nieto úniku. Prichádza nápad: Podrežme mu hrdlo! Aká úľava.

Pokračovanie článku

Veľká cena Košíc, 2016

Od piatku do nedele 6.-9.5. sa konala Veľká cena Košíc v súťažnom bridži. Zišla sa pomerne silná konkurencia. Okrem iných dva reprezentačné výbery z Poľska dorastenci a juniori, medzi nimi aj Majstri sveta párov v kategórii do 15 rokov. Súťaže párov sa zúčastnilo 43 dvojíc. Suverénne zvíťazil maďarský pár László Molnár-László Szilágyi, na druhom a treťom […]

Pokračovanie článku

Seizmológ

Odkedy sme spolu, je zo mňa seizmológ. registrujem výkyvy tvojich nálad, záchvevy hlasu, mihnutia viečok. Pokúšam sa pochopiť a predpovedať. Nedarí sa. Do hlbín inštalujem sondu. Zemetrasenie sa stupňuje, ručičky seizmografu kmitajú všetkými smermi. Nechápem, čo som vyvolal. Seizmické vlny zasiahli aj mňa. Sme harmonické oscilátory v rezonancii. Mesto sa trasie. […]

Pokračovanie článku

Priznanie

Zabíjal som pre lásku. Stojí hriech za hriech? Kým záhradnou chatkou behali pavúky, dnu nevkročila. Aby som mohol vstúpiť, musel som zabiť. Preliali sme krv prvej noci. Neľutujem. Iba pavúkov.

Pokračovanie článku

Deň Zeme

Človeku bez hriechu nebude odpustené. Len preto hriešne sú hravé Deti Zeme. Zodvihnem papierik, čo zahodil iný. Som preto bez viny? Či viac som sa mal činiť? Pohrdnem smetiarom čo zmýva cudzie hriechy, keď prejde Veľká noc, zas s vetrom opreteky… Ktosi snáď uprace, kým tackáme sa z viechy.

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Tibor Menyhért

Tak dlho sa hádali na maličkostiach, až z toho bola veličkosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 160
Celková čítanosť: 473010x
Priemerná čítanosť článkov: 2956x

Autor blogu

Kategórie